17 Ocak 2013 Perşembe

Kemal Başar Öfkesini Yenemiyor


Kemal Başar, son “twit”iyle bana veda etti:

“Kendini allame-i cihan sanıp ürettiklerimden beslenen, ota boka laf yetiştiren birini daha def ettim bahçemden . Atti, patti :))”


Dikkat ederseniz bu “twit’te ismim geçmiyor ama beni aynı zamanlı olarak “block”ladığı için ben olduğumu anlıyorum.

Ama dikkat edilmesi gereken “şey”ler var “twit”inde:

"Kendini allame-i cihan sanıp"
“ürettiklerimden beslenen”
“ota boka laf yetiştiren”
“def ettim bahçemden”
“Atti patti :))”

"BENİM, BENİM, BENİM" diyen Kemal Başar demek ki "allame-i cihan" sanmayı bana öğretmiş, sevinse ya. Ama ona yetişemeyeceğime eminim.

Bir tiyatrocu ki yönettiği oyunları yazanları “ürettiklerimden besleniyor” diye suçlayabiliyor.  Kemal Başar’ı yazmakla elde edebileceğim bir kazanç, onur yok. Onun övgü dolu mesajlarından bu son twit’in geleceğini tahmin etmek benim için zor değildi. Yanılmadım.

Ben yazdığı twit’leri cevapsız bırakmadım. Demek ki "ota boka laf yetiştirmişim"

Kemal Başar beni “bahçesinden def etmiş”. Birini "block"lamayı böyle alenen ilan edebilmek Kemal Başar'a “kahraman”lık gibi geliyor ve onu tatmin ediyor demek ki. “Kahraman”ın(!) ismimi belirtememesini ona yakıştırıyorum.

Atti, patti :))” ise yoruma ihtiyaç kalmayacak şekilde “'kahraman'ın hâlini" ele veriyor.      

Kemal Başar’ın beni incitebilmesi için çok çok çok yorulması ve yukarıdakilerden daha “dolu” şeyler yazabilmesi lâzım. Bunlar “eğlencelik”tir benim için.

Ben her zaman söyledim “kötü sözler kişiliği yansıtan bir ayna”dır. Bir kez daha yanılmadım.

Melih Anık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder