2 Ocak 2012 Pazartesi

Buğra Gülsoy ve GET'in Basın İletişimi

GET adlı "tiyatro ve sinema oluşumu", Pragma isimli bir oyuna başlayacak. Oyunu Buğra Gülsoy yazmış.


Oyunun basın iletişimini "Yasemin Özbudun Talent Management" isimli bir şirket yapıyormuş.
Buğra Gülsoy'a ulaşma yolunu bulamadığım için bu şirkete mesaj gönderdim. Cevap olarak "bülten" geldi. "Herhalde anlatamadım, ben oyun metnini istemiştim" dedim Cevap şu: "Oyun metnini göndermem mümkün değil, üzgünüm…Nerede kullanmak için istiyorsunuz?" Ben de son yazımın linkini gönderdim: "Tiyatroda Eleştiri Seçmekle Başlar" (http://melihanik.blogspot.com/2011/12/tiyatroda-elestiri-secmekle-baslar.html ) Aslında aklımdan geçen cevap başkaydı...

Önce "mümkün değil" sonra "nerede kullanmak istiyorsunuz" diye cevap verene ne diyeyim! "Mümkün değilse",  "nerede kullanacağımdan" sana ne değil mi? "Nerede kullanacağımı beğenirsen" gönderecek misin yoksa anket mi yapıyorsun? Belki ihtimal var. Varsa neden "mümkün değil"? 


Doğrusu merak ediyorum bu tiyatrocular basın iletişimlerini tiyatro ile ilgisi olmayan şirketlere nasıl veriyor? Baksanıza şirket "yetenek yönetiyor"!!!! Ama "anlama (izan ve idrak) ve cevap verme", "yetenek"ten sayılmıyor herhalde.


Melih Anık


Not: Bu şekilde ilk "basın iletişim"i yapılmış oldu !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder