3 Ocak 2012 Salı

Korhan Yavuz Diye Biri

Korhan Yavuz isminde biri mesaj gönderdi:
“Merhaba
Basılmış bütün tiyatro oyunları,(kişi sayılarına,türlerine..göre) bulunduğunuz yere ya da e mail adresinize gönderebilirim. H.Ü.Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü”


Nikolai Erdman’ın oyunlarını sordum


Cevap verdi:
“Merhaba
Nikolai Erdman nın bende olan oyunları  intihar ve ölesiye diğer yazarın oyunları yok malesef.
Bir tekst tarattırmak ortalama 17 lira  tutuyor ikisi için 34 lira yatırmalısınız”

Banka numarasını gönderdi. Ben cevapladım:

“Yarın 34 TL’yi yatıracağım.”

Ancak o sabah çok yoğun olduğum için unuttum yatıramadım.

Akşamüzeri Korhan Yavuz şu mesajı göndermiş:

“Merhaba
ücreti yatırmadığınıza göre oyunları almaktan vazgeçtiniz sanırım olsun ziyanı yok. paranız olduğunda yatırırsınız,gönderirim.”

Ona cevap yazdım:

“Yoğun bir gün geçirdim para transferini unuttum. İstediğiniz paranın yüksek(fahiş) olmasına rağmen yarın gönderebilirdim. Ama sizden böyle bir cevap almak beni şaşırttı. Bu cevabı veren biriyle iş yapmayı doğru bulmuyorum. Bu nedenle sizden bir şey almamaya karar verdim.”

Gelen cevap şu:
"Merhaba istediğim para fahiş falan değil 
Böyle bir cevap alınca daha da fazla güvenmeniz gerekiyordu çünkü oyunları istettim önümde duruyor (du 1 saat önce çıktım okuldan)
Asıl benim size oyun moyun göndermemem gerekiyor çünkü yarın istiyorum diyip ücreti yatıracağınızı söylediniz.Şimdi ben hatırlatma yapınca cayıyorsunuz ziyanı yok.
Keyfiniz bilir ben istediğiniz zaman oyunları gönderebilirim."


Ben Yazdım:
"Hatırlatma yapmanın uygun bir yolunu bilmek gerek. Eğer tiyatrocu iseniz tiyatroya yazık!"
Korhan Yavuz'un cevabı şu: 
“SİZ MUAYYEN GÜNÜNDE MİSİNİZ PARDON?
BİRADER AĞLAYACAK OMUZ ARIYORSAN GİT DUVARA YASLAN
BEN TİYATROCU DEĞİLİM.SANATÇIYIM
SENİN O TİYATROCU DEDİKLERİN ALAYLI MUHTEREMLER KENDİLERİNİ PEK BİLGE ZANNEDERLER.
TİYATROYA YAZIK DEMEK NE DEMEK YA
NE ZANNEDİYORSUN SEN KENDİNİ ÇOK MU ÜZÜLDÜN ÜLKE TİYATROSU İÇİN NAPACAZ PEKİ ŞİMDİ
HADİ BEN BİN PİŞMAN OLAYIM
AFFETTİRİYİM KENDİMİ SİZE
HAHAHA
HEY ALLAHIM YAA
HADİ CANIM HADİİİ İKİİ.. HADİİ...”

Ben de cevapladım:
“Sen hiç bir şey değilsin!”


Cevap vermiş:
"LÜTFEN OLUMLU YAZ YALVARIRIM YAA
LÜTFEN CEZALANDIRMA BENİ
AHAHHAHAHAHAH
BEBELERE BALON"



Ben yaşadıklarımı anlatan bir mesajı Korhan Yavuz'un mesajında ismi geçen diğer adreslere bilgilendirmek için gönderdim.


Korhan Yavuz bir mesaj daha atmış: 


"BELLİ Kİ BİR ŞEYİM 
SANA HADDİNİ BİLDİRDİM NE ACIMIŞ Kİ KUYRUĞUN ORAYA BURAYA YAZMIŞSIN
BİZİM ELİMİZ KLAVYE TUTMUYOR SANKİ"



Her mesaj atanı iyi tanıyın..

Melih Anık


Not:
H.Ü.Ankara Devlet Konservatuvarı'na mesaj attım ve Korhan Yavuz'u sordum.

1 yorum:

  1. NASRETTİN HOCA MİSALİ DEMİŞ ADAM
    PARAYI VER DÜDÜĞÜ ÇAL

    YanıtlaSil