11 Aralık 2014 Perşembe

İBBŞT GSY Yardımcısı Arif Akkaya Sorumsuz Davranıyor

İBBŞT GSY yardımcısı Arif Akkaya yönetmiş olduğu 12 Öfkeli Adam isimli oyun hakkındaki yazımın altına aşağıdaki yorumu yazmış:



Merhaba Melih Bey

Sizin yıllardır bu seviyesiz eleştirilerinize yanıt verme gereği duymuyorum.

Saygılarımla

Arif Akkaya



Kendisine verdiğim yanıt aşağıdadır:

  1. Arif Akkaya
    Ben yazılarımı yanıt bekleyerek yazmıyorum. Daha önce yönettiğiniz bir oyununuz hakkında yazdığım yazıyı yanıtlamaya çalıştığınızı ama beceremediğinizi gördüğüm için sizden HİÇ yanıt beklemiyorum.
    Yönetmiş olduğunuz bir oyun hakkındaki düşüncelerimi merak edip okumuş olduğunuzu anlıyorum. Bu bir yanıttır.
    Seviye meselesine gelince, kötü söz sahibini gösterir demekle yetineyim.
    Size hatırlatmak isterim ki siz şu anda resmi bir kurumun yöneticisi konumundasınız. Bu sorumluluğun gereğine göre davranmanız gereğini size hatırlatırım.
    Melih Anık


İBBŞT ciddi bir kurum ise adı geçen şahıs hakkında gereğini yapar.

Melih Anık


İBB Şehir Tiyatroları  Basin Yayin  basin.yayin@ibb.gov.tr,
İBB Şehir Tiyatroları  tiyatro@ibb.gov.tr dikkatine çektiğim mesaj aşağıdadır:


Sayın İlgili

Kurumunuzda Genel Sanat Yönetmeni yardımcısı olarak çalışan Arif Akkaya, yönetmiş olduğu 12 Öfkeli Adam oyunu hakkında yazdığım yazıya, taşıdığı sorumluluğa yakışmayan bir cevap yazmıştır..

Konu ile ilgili yazımı ve Arif Akkaya'nın yorumunu ve de kendisine cevabımın linkini aşağıda paylaşıyorum. 


100 yıllık bir kurum olan İBB. Şehir Tiyatroları'nda bu seviyenin üzücü ve kurumunuz adına  utanç verici olduğunu düşünüyorum.

İlgili görevlinize sorumluluğunun hatırlatılmasını ve sonucun tarafıma bildirilmesini rica ederim.

Konu ile ilgili her türlü yasal hakkımı saklı tuttuğumu da bildiririm.

Saygılarımla.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder