3 Ocak 2014 Cuma

O Güven Hokna Hesabının “Fake” Olmasını Dilerim

31 Aralık’ta “TWIT” dünyasına adım atan Güven Hokna’nın yazdığı ilk “twit şuydu:
2013 bana pişman olmayı öğretti. Oyuncuyum, her rolü oynarım ama keşke kapanmasaydım. Sanki trend gibi görüldü, aslında derdim ekmek parası

Daha sonra attığı twitlere bakarak “esas” hesap olmasından kuşku duysam da takip etmeye devam ettiğim Hokna’nın bugün yazdığı “twit” şu:
Sevgili Songül Ödenciğim dünyanın en iyi Türk oyuncusu seçilmiş. Tebrik ederim. Hem saygılı, hem manevi değerlere bağlı, hem istidatlıdır
Arkasından bir tane daha:
İyi bir oyuncu olacak ileride Songül

Ben bu “dünya” meselesine takıldığım için bir “twit” yazdım:
"Dünyada" değil, Arap kanalı MBC’de ekrana gelen “Turki Extra” programının anketinde birinci olmuş.”

Güven Hokna’nın cevabı şu:
orası uzay mı beyefendi dünya değil mi

Anladım ki “dünyalarımız” farklı, dedim ki:
Anlıyorum, herkesin "dünyası" kendine göre..”
"DÜNYANIN EN İYİ TÜRK OYUNCUSUNA"(?) "istidatlı, ilerde iyi bir oyuncu olacak" denmez hanımefendi.

Tebrik ettiğine göre Hokna, ödülü önemsemiş demek. “Dünyanın en iyi Türk oyuncusu”, “ilerde iyi bir oyuncu olacaksa” Türk oyunculuğunun vay haline.  Bu Songül Oden’i de harcamak değil mi!

Daha dün tiyatrocuların “rikkat”inden bahsetmişken yeni örnek, bu kadar çalakalem “twit” yazan “tecrübeli”(?) bir oyuncudan geldi. Ben niye gençlere kızıyorum ki.

Güven Hokna ne dediğini biliyor mu acaba? Dilerim o hesap “fake”tir.

Melih Anık

Not: Benim cevabımdan sonra Güven Hokna beni "block"lamış. Maalesef hesap "fake" değilmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder