26 Haziran 2012 Salı

Mimesis UTANMIYOR, EFELENİYOR!


Oyun Atölyesi Gösteri Kadrosu Değişikliğini Bildirmeyi Unutunca… başlıklı haberine not düşen Mimesis demiş ki : (Mimesis, kurum(!) halinde cevap veriyor.)
Bu haber yayınlandıktan sonra Melih Anık 25.06.12 tarihinde kendi blogunda şöyle bir yazı yayınladı: Mimesis! Bu Haberden Utanmalısın!
NOT: Sayın Melih Anık kendi istediği şekilde haber yapmıyor oluşumuza kızabilir. Hakkıdır. Buna karşın “utanmalısın” talebini sübjektif heyecanına bağlıyor ve geri çevirmekle yetiniyoruz. Ek olarak, kendisinin görüşlerine yer verilmediği iddiası tamamen asılsızdır. Haber konusuyla ilgili yayınlandığından haberdar olduğumuz yazılarına link verilmekte ve güncellenmektedir. Yalnızca link vermeyip yazılarını, ayrıca yapmak istediği açıklamaları yayınlamayı tabii ki isterdik. Fakat kendisi başka bir yazarla aynı platformda görünmek istemediğini açık bir mektupla bildirmiş ve o yazar kalmaya devam edecekse Mimesis’te yer almak istemediğini beyan etmişti. Biz mi yanlış anladık?”


 “İstediğim şekilde haber yapmayın”,  doğru, tarafsız haber yapın!
Olayın işinize gelen yanını öne çıkarma gayreti içindesiniz anladım da haberin(?) başlığı ile YÜZÜNÜZ KIZARMIYOR MU? “Oyun Atölyesi Gösteri Kadrosu Değişikliğini Bildirmeyi Unutunca…”  Oyun Atölyesi  UNUTTUM mu dedi?  Yoksa  YALAKALIK yapalım ilerde işimize yarar diye mi düşündünüz?
Melih Anık’ın …. Oyun Atölyesi’nin açığını yakalama itkisinin öne çıktığı, art niyet ve husumet amaçlı olabileceği de ileri sürüldü”  demişsiniz.  Böyle bir iddia karşısında beni arayıp sormama gerekçeniz ne? Hem “İleri sürenler” kim?
BANA SORMADAN  “haber içinde”(?) benim yazılarıma bağlantı veriyorsunuz, “cinlik” yaparak beni kuşkulu duruma düşürüyorsunuz  ama  (aynı mantıkla)  BANA SORUP düşündüklerimi aynı haberin(?) içinde verebilecekken  “Biz mi yanlış anladık?” diye EFELENİYORSUNUZ!
 Mimesis YANLI haber yapmaktan UTANMIYOR anladım da cevap da veremiyor. Gördüm ki “sübjektif heyecanını” kaybetmiş, “objektif”likten vazgeçmiş,  ilkeleri ile birlikte…
Melih Anık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder