2 Ocak 2015 Cuma

Bir Başka Yönetmene 1

Benimle ilgili algılarınız beni anlatmıyor ama olsun.. 

Önce şu haberi okumanızı rica ederim.

http://www.tiyatrodunyasi.com/haberdetay.asp?haberno=7627

Sonra da kendi yazdığınız sorunuzu hatırlamanızı:(Anlamını bozmadan cümleyi yazdım)

'düşünce  ve yorumlar serbestçe beyan edilmeli'

Bu hatırlatmayı yapma sebebim beni korumanızı istemek değil.

...............  için makul bir 'düşünce ve yorum paylaşımı' olarak bulduğunuz bir hareketi bir başkası için bulmayışınızı neye bağladığınızı sormaktı amacım.  

Eleştiri üslubumu beğenmediğinizi anlıyorum. Çok doğal. Ben de her oyunu ve oyuncuyu, yönetmeni beğenmiyorum. Bazılarının çok daha sert eleştirilmesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten her oyunu da seyretmiyorum. Bazen davetleri kıramıyorum. Sizin de ilgimi çeken oyunlarınızı seyredeceğimi ve bundan böyle sadece sizin değil her oyunu kelimelerimi bükmeden yazacağımı bilmenizi isterim. 

Dileğim ve umudum kuvvetini dayanışma adı altında iş ilişkilerinden alan anlayışın tiyatrodan atılmasıdır.

Hayırlı işler diliyorum.

Melih Anık  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder