11 Temmuz 2015 Cumartesi

DİKİLİ'nin CHP'li GENÇLİĞİ

Zamanımın çoğu daha çok Çandarlı'da geçmeye başladığından beri bölgeye daha dikkatli bakmaya başladım. Bu bakışlarımdan biri de bulduğum tweet hesapları. Bunlardan biri de CHP Dikili Gençlik isimli hesap.

Yukarıdaki fotoğraf hesabı anlatıyor zaten benim hesap hakkında bir şey eklememe gerek yok. 

Twitter'da Dikili'nin sorunlarından bahsederken bu hesap bana twit yazdı 'Sorunları söyleyin bakalım' anlamında. Ben de bu hesaba Çandarlı'da Kitapon diye iyi bir kitapçı olduğunu, Çandarlı'da yazar sohbet ve imza günleri düzenlenebileceğini yazdım. Gelen cevap şu meâldeydi 'Bu konu ile bizim bir bağlantımız yoktur kitapçı ile konuşmanızı tavisye ederiz.' Tekrar ediyorum bu cevap  GENÇLİK örgütüne ait. 
Türkiye'de GENÇLİK kitap ile, sanat ile, tiyatro ile ilgilenmeyecekse ne ile ilgilenecek Allahaşkına!.. Hele o örgüt bir partiye aitse.. Twitlerine baktığımda onlar daha önemli(?) işlerle meşguller(!). Parti büyüklerinin  twitlerini rt'liyorlar.. Bundan anladığım partide yükselmenin buna bağlı olduğudur. Oysa yapılacak ne çok iş var. Çandarlı'da Kültür Merkezi isimli bir bina işlevsiz duruyor. Kale bomboş. Ne tiyatro var ne müzik.. Gençlik örgütü ise kendi geleceği ile meşgul.. 
Şimdi bu yazımı CHP Başkanı'na,Dikili Belediyesi'ne ve onlara da göndereceğim. 
Şu ana kadar Çandarlı'da gördüğüm buranın sanat anlamında hadım olduğudur. Buna şaşırmıyorum zira gençleri politikacılık oynuyor..
Melih Anık

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Çandarlı'da iki, Dikili'de yirmi, İzmir'de iki yüz, Türkiye'de iki bin çıkarsız aydın olsa, yapay partilerin hepsi iflâs eder...

    Bulunmaz

    YanıtlaSil